Založ si blog

Krehkosť duše

Pane Bože bojím sa,
chvejem sa, duša mi trpí,
bo nemá nikoho tu na zemi,
kto by jej pomohol.

 

A tak v samote hľadám.
V samote hľadám nebeský zmier,
ktorý naplní mi dušu,
a povzbudí ma, len ver.

 

Vravím si:
Ver tomu kto život ti dal,
nie tomu, ktorý hlása na zemi žiaľ.
Vtedy ani v samote nebudeš sám,
lebo bude s tebou On, tvoj Boh a Pán.

 

A tak v samote našiel som krásu,
samotu čistú, čo zaručí spásu.
Duše, poškvrnenej hriechom a zlobou,
duše, ktorá zápasí s neľahkou dobou,
plnej pýchy, klamstva, ale aj zvád,
čo pokúsila sa o zmenu už mnohokrát.

 

Neviem či niekomu práve tieto riadky padli na osoh. Či vôbec niekto došiel až nakoniec, ale ak áno tak ďakujem a veľmi si to vážim. Aj keď Vás nepoznám, aj keď Vy nepoznáte mňa, vážim si Vás. 

Mladosť

23.08.2014

Ach, preklínam ťa raná mladosť. Za všetko čím ráňaš moju budúcnosť. Ako mládenec úfa v spravodlivosť, tak sa ja k Tebe obraciam a prosím: príď a pomôž mojím útrapám, príď a pomôž lebo upadám, príď a pomôž, lebo milosrdne lkám. Nôtim pieseň sladkú, ako škovránok. Pieseň Tebe milú po celý ten rok, čo zahojiť môže, moje mladé [...]

(ne) Úspech

27.06.2014

Čakal som na teba!čakal som na teba úspech.prišiel si tak nečakaneaž si ma zaskočil.Áno viem Pane,prosil som ťaaby sa to podarilo.Aby to vyšlo,aby som to zvládol. A teraz stojím,stojím sámdo diaľav hladíma slov nemám ktorými ďakoval by somtebe Pane a vám moji zlatí.Snáď sa ten pocit stratía príde úľava. ,,Áno podarí sa mi to. Prosil som, [...]

Ticho v raji

26.06.2014

Nastalo ticho…Už nepočuť štebot,už nepočuť vodu,nepočuť nič. Raj sa zrazu ponoril do temnoty.Raj, ktorý nám bol zverený onemel…Všetci sa pýtajú.Prečo? Ako sa to stalo?Odpoveď však nie je známaje skrytá, skrytá u Boha.Prísť na ňu, to každý skúša,všetkých ľudí bolí duša. Nevedia si priznať viny,nepozrú sa na zlé činy,ktorými Boha a svet [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

dvadve

I keby bo tvojom boku padnú tisíce, teba nezasiahne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11637x
Priemerná čítanosť článkov: 1940x

Autor blogu

Kategórie