Založ si blog

Ticho v raji

Nastalo ticho
Už nepočuť štebot,
už nepočuť vodu,
nepočuť nič.

 

Raj sa zrazu ponoril do temnoty.
Raj, ktorý nám bol zverený onemel…
Všetci sa pýtajú.
Prečo? Ako sa to stalo?
Odpoveď však nie je známa
je skrytá, skrytá u Boha.
Prísť na ňu, to každý skúša,
všetkých ľudí bolí duša.

 

Nevedia si priznať viny,
nepozrú sa na zlé činy,
ktorými Boha a svet ranili.
Tak Vám treba moji zlatí,
za chyby sa tvrdo platí!
Za najväčšie… ŽIVOTOM.

 

         Životom budeme platiť za to, ako sme sa správali k miestu, ktoré nám bolo zverené. Nie len miesto i blízki i vzdialení proste ľudia. A možno nie tak my, ako generácie po nás. Ale nevadí, však čo užívame si nie? 

Mladosť

23.08.2014

Ach, preklínam ťa raná mladosť. Za všetko čím ráňaš moju budúcnosť. Ako mládenec úfa v spravodlivosť, tak sa ja k Tebe obraciam a prosím: príď a pomôž mojím útrapám, príď a pomôž lebo upadám, príď a pomôž, lebo milosrdne lkám. Nôtim pieseň sladkú, ako škovránok. Pieseň Tebe milú po celý ten rok, čo zahojiť môže, moje mladé [...]

(ne) Úspech

27.06.2014

Čakal som na teba!čakal som na teba úspech.prišiel si tak nečakaneaž si ma zaskočil.Áno viem Pane,prosil som ťaaby sa to podarilo.Aby to vyšlo,aby som to zvládol. A teraz stojím,stojím sámdo diaľav hladíma slov nemám ktorými ďakoval by somtebe Pane a vám moji zlatí.Snáď sa ten pocit stratía príde úľava. ,,Áno podarí sa mi to. Prosil som, [...]

Samota

25.06.2014

V SAMOTE HĽADAL SOM ČO NEDÁ SA NÁJSŤ, V SAMOTE VIDEL SOM, JEDINÚ MOŽNÚ SLASŤ. V NEKONEČNOM TICHU, VŽDY SOM TÚŽIL STÁŤ A NA SVOJHO PÁNA, V SRDCI SPOMÍNAŤ. AVŠAK TERAZ CHÁPEM, ŽE TO NEMÁ CENU STÁŤ LEN V ROHU, KÚTE, ČLOVEKU SAMÉMU. KAŽDÝ BY MAL TÚŽIŤ, BYŤ VŽDY OBKLOPENÝ. ĽUDMI, KTORÍ CHCÚ ŽIŤ NIE BYŤ ZATRATENÍ… NAKONIEC SOM ZISTIL, [...]

Josep Borrell

EÚ pracuje na rozšírení sankcií voči Iránu po jeho útoku na Izrael

16.04.2024 21:21

Návrh verejne podporilo Nemecko, Francúzsko a niekoľko ďalších členov EÚ. Súhlas s ním vyslovil aj šéf zahraničnej politiky EÚ Borrell.

NR SR, protest

Pred parlamentom sa zišli stovky ľudí. Protestovali proti zásahom do kultúry i životného prostredia

16.04.2024 19:48

Poukázali na to, že vláda má vynakladať maximum úsilia, aby sa kľúčové piliere demokracie mohli rozvíjať slobodne, participatívne a udržateľne.

Izraelskí vojaci / IZ Armáda / Pásmo Gazy / Tank /

Izraelská armáda tvrdí, že zabila veliteľa Hizballáhu

16.04.2024 19:19

Tá uviedla, že jedno z jej lietadiel „zasiahlo a zlikvidovalo“ veliteľa Hizballáhu v oblasti Ain Ebel v Libanone.

munícia, 155

Slovensko sa zbierkou pripojilo k iniciatíve českej vlády na nákup munície pre Ukrajinu

16.04.2024 18:40

Do zbierky sa zapojilo už viac ako dvadsať krajín. Ako pripomenulo občianske združenie Mier Ukrajine, slovenská vláda sa pridať odmietla.

dvadve

I keby bo tvojom boku padnú tisíce, teba nezasiahne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11609x
Priemerná čítanosť článkov: 1935x

Autor blogu

Kategórie