Založ si blog

(ne) Úspech

         

Čakal som na teba!
čakal som na teba úspech.
prišiel si tak nečakane
až si ma zaskočil.
Áno viem Pane,
prosil som ťa
aby sa to podarilo.
Aby to vyšlo,
aby som to zvládol.

 

A teraz stojím,
stojím sám
do diaľav hladím
a slov nemám

 

ktorými ďakoval by som
tebe Pane a vám moji zlatí.
Snáď sa ten pocit stratí
a príde úľava.

 

 ,,Áno podarí sa mi to. Prosil som, dúfal som. Urobím to, bude mi lepšie. Budem sa cítiť naozaj fajn. Lepšie ako by som mal zlyhať! „

Avšak, nestalo sa tak. Cieľ, ktorý som tak urputne žiadal prišiel. No veru tak ako to píšem, cieľ účel nesplnil. Ba akoby ma prepadol ešte väčší strach. Strach z toho, čo bude nasledovať ďalej. V dohľadnej dobe prichodí rovnaká situácia. Zase si budem vravieť ,,Áno chcem to splniť. Chcem to dotiahnuť do úspešného konca.“. No mám strach, z toho čo príde. Bojím sa vlastného úspechu, lebo viem, že úspech tu na zemi, mi nič nezaručí. 

 

Mladosť

23.08.2014

Ach, preklínam ťa raná mladosť. Za všetko čím ráňaš moju budúcnosť. Ako mládenec úfa v spravodlivosť, tak sa ja k Tebe obraciam a prosím: príď a pomôž mojím útrapám, príď a pomôž lebo upadám, príď a pomôž, lebo milosrdne lkám. Nôtim pieseň sladkú, ako škovránok. Pieseň Tebe milú po celý ten rok, čo zahojiť môže, moje mladé [...]

Ticho v raji

26.06.2014

Nastalo ticho…Už nepočuť štebot,už nepočuť vodu,nepočuť nič. Raj sa zrazu ponoril do temnoty.Raj, ktorý nám bol zverený onemel…Všetci sa pýtajú.Prečo? Ako sa to stalo?Odpoveď však nie je známaje skrytá, skrytá u Boha.Prísť na ňu, to každý skúša,všetkých ľudí bolí duša. Nevedia si priznať viny,nepozrú sa na zlé činy,ktorými Boha a svet [...]

Samota

25.06.2014

V SAMOTE HĽADAL SOM ČO NEDÁ SA NÁJSŤ, V SAMOTE VIDEL SOM, JEDINÚ MOŽNÚ SLASŤ. V NEKONEČNOM TICHU, VŽDY SOM TÚŽIL STÁŤ A NA SVOJHO PÁNA, V SRDCI SPOMÍNAŤ. AVŠAK TERAZ CHÁPEM, ŽE TO NEMÁ CENU STÁŤ LEN V ROHU, KÚTE, ČLOVEKU SAMÉMU. KAŽDÝ BY MAL TÚŽIŤ, BYŤ VŽDY OBKLOPENÝ. ĽUDMI, KTORÍ CHCÚ ŽIŤ NIE BYŤ ZATRATENÍ… NAKONIEC SOM ZISTIL, [...]

Rusko, Ukrajina, vojna, konflikt, Donbas

Omilostení zločinci páchajú v Rusku zverstvá. Brutálne vraždy a znásilnenia veteránov z frontu otriasli krajinou

24.04.2024 16:17

Bývalý vojak svoju obeť najskôr uškrtil a potom rozrezal jej telo na menšie časti, ktoré natlačil do dvojice kufrov. Ďalší brutálne zavraždil a znásilnil penzistku.

súdna rada výbor

Výbor odobril odvolanie členov súdnej rady, Mazák a Majerník to odmietajú

24.04.2024 15:20

Koaliční poslanci odvolávanie odôvodňujú stratou dôvery a pochybnosťami o svedomitom výkone právomocí členov.

medveď

V okolí obce Košická Belá sa vodičovi pred autom zjavil medveď

24.04.2024 14:52

Polícia vyzýva na ostražitosť a opatrnosť.

sneh, bratislava, sneženie

SHMÚ upozorňuje na sneženie na severnom Slovensku

24.04.2024 14:21

Meteorológovia vydali výstrahu prvého stupňa.

dvadve

I keby bo tvojom boku padnú tisíce, teba nezasiahne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11636x
Priemerná čítanosť článkov: 1939x

Autor blogu

Kategórie