Založ si blog

Mladosť

 

 

Ach, preklínam ťa

raná mladosť.

Za všetko

čím ráňaš moju budúcnosť.

 

Ako mládenec úfa v spravodlivosť,

tak sa ja k Tebe obraciam a prosím:

príď a pomôž mojím útrapám,

príď a pomôž lebo upadám,

príď a pomôž, lebo milosrdne lkám.

 

Nôtim pieseň sladkú, ako škovránok.

Pieseň Tebe milú po celý ten rok,

čo zahojiť môže, moje mladé letá

keď nevedel som ešte, ako pieseň Svätá

k Tebe doletí.

 

Blahoslavený si, jediný na nebi,

so Synom i Duchom plnými veleby.

Pomôž v ťažkých chvíľach, daruj nám viac sily

aby sme celý čas, viedli život milý

k Tebe Bohu svätému.

 

Niekedy si človek ani neuvedomuje, ako veľmi je poznačený mladosťou. Aký veľký dopad majú skutky a činy mladosti na našu prítomnosť, na náš celkový stav a našu budúcnosť. Preto sa snažme si uvedomiť naše chyby z mladých liet a tak sa poučiť do budúcnosti a tým zlepšiť svoj život. Nech sa nám to všetkým darí!

Ecce Homo!

(ne) Úspech

27.06.2014

Čakal som na teba!čakal som na teba úspech.prišiel si tak nečakaneaž si ma zaskočil.Áno viem Pane,prosil som ťaaby sa to podarilo.Aby to vyšlo,aby som to zvládol. A teraz stojím,stojím sámdo diaľav hladíma slov nemám ktorými ďakoval by somtebe Pane a vám moji zlatí.Snáď sa ten pocit stratía príde úľava. ,,Áno podarí sa mi to. Prosil som, [...]

Ticho v raji

26.06.2014

Nastalo ticho…Už nepočuť štebot,už nepočuť vodu,nepočuť nič. Raj sa zrazu ponoril do temnoty.Raj, ktorý nám bol zverený onemel…Všetci sa pýtajú.Prečo? Ako sa to stalo?Odpoveď však nie je známaje skrytá, skrytá u Boha.Prísť na ňu, to každý skúša,všetkých ľudí bolí duša. Nevedia si priznať viny,nepozrú sa na zlé činy,ktorými Boha a svet [...]

Samota

25.06.2014

V SAMOTE HĽADAL SOM ČO NEDÁ SA NÁJSŤ, V SAMOTE VIDEL SOM, JEDINÚ MOŽNÚ SLASŤ. V NEKONEČNOM TICHU, VŽDY SOM TÚŽIL STÁŤ A NA SVOJHO PÁNA, V SRDCI SPOMÍNAŤ. AVŠAK TERAZ CHÁPEM, ŽE TO NEMÁ CENU STÁŤ LEN V ROHU, KÚTE, ČLOVEKU SAMÉMU. KAŽDÝ BY MAL TÚŽIŤ, BYŤ VŽDY OBKLOPENÝ. ĽUDMI, KTORÍ CHCÚ ŽIŤ NIE BYŤ ZATRATENÍ… NAKONIEC SOM ZISTIL, [...]

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

USA Izrael Gaza univerzity protesty

Polícia zatýkala na pro-palestínskych protestoch na univerzite v New Yorku

23.04.2024 19:49

Biely dom antisemitské vyjadrenia počas študentských protestov na viacerých univerzitách slovne odsúdil.

dvadve

I keby bo tvojom boku padnú tisíce, teba nezasiahne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11633x
Priemerná čítanosť článkov: 1939x

Autor blogu

Kategórie