Založ si blog

Ten kto život ti dal. . .

Pamätáš?
Asi nie. Bolo to dávno.
Pamätáš?
Lebo ja áno.

Tvoj prvý dotyk,
s mojou hebkou kožou.
Tvoj prvý úsmev,
na moju bledú tvár.
Tvoje prvé slová,
tie už nepamätám.
Veď ako by som mohol,
ja ten uzlík malý
čo držala si pevnô.

Vtedy možno slza,
vypadla Ti z oka
po tvári sa skĺzla,
do neznáma spadla.

Bola to snáď slza,
slza Tvojho šťastia,
čo začalo vtedy,
keď uvidels chlapca.

Teraz som ja šťastný,
na vás veľký hladím,
že ste ma živili
svojím požehnaním.

Ďakujem za všetko,
rodičia predrahí.
Za Vieru a Lásku,
čo ste mi dávali.

Každý človek má rád svojich rodičov, teda mal by mať. Dali mu život, vychovávali ho, utešovali, hrali sa s ním. Každý deň im treba Ďakovať, aj keď nie vždy svieti slnko. Cti otca svojho i matku. Také prikázanie sme dostali a plniť nám ho, je viac než užitočné. Najmä v dobe, keď sa v našich krajoch rozmáha moc zlého a moc bojovníkov proti rodine.  Pekný deň prajem. Za každý odkaz Vám Ďakujem.

Mladosť

23.08.2014

Ach, preklínam ťa raná mladosť. Za všetko čím ráňaš moju budúcnosť. Ako mládenec úfa v spravodlivosť, tak sa ja k Tebe obraciam a prosím: príď a pomôž mojím útrapám, príď a pomôž lebo upadám, príď a pomôž, lebo milosrdne lkám. Nôtim pieseň sladkú, ako škovránok. Pieseň Tebe milú po celý ten rok, čo zahojiť môže, moje mladé [...]

(ne) Úspech

27.06.2014

Čakal som na teba!čakal som na teba úspech.prišiel si tak nečakaneaž si ma zaskočil.Áno viem Pane,prosil som ťaaby sa to podarilo.Aby to vyšlo,aby som to zvládol. A teraz stojím,stojím sámdo diaľav hladíma slov nemám ktorými ďakoval by somtebe Pane a vám moji zlatí.Snáď sa ten pocit stratía príde úľava. ,,Áno podarí sa mi to. Prosil som, [...]

Ticho v raji

26.06.2014

Nastalo ticho…Už nepočuť štebot,už nepočuť vodu,nepočuť nič. Raj sa zrazu ponoril do temnoty.Raj, ktorý nám bol zverený onemel…Všetci sa pýtajú.Prečo? Ako sa to stalo?Odpoveď však nie je známaje skrytá, skrytá u Boha.Prísť na ňu, to každý skúša,všetkých ľudí bolí duša. Nevedia si priznať viny,nepozrú sa na zlé činy,ktorými Boha a svet [...]

Rusko, Deň víťazstva

Poľský minister: Západ má na výber, či porazí Rusko na Ukrajine alebo na poľských hraniciach

28.04.2024 12:48

Sikorski tvrdí, že keby Putin vyhral, bol by ako Hitler. Zmocnil by sa priemyslu a Ukrajincov by poslal bojovať ďalej na západ.

rafah, stanový tábor, pásmo gazy

Polícia odstránila propalestínske tábory na troch amerických univerzitách

28.04.2024 10:58

Polícia v sobotu zadržala takmer 200 ľudí na troch amerických univerzitách, kde sa konali protesty proti vojenskej operácii Izraela v Pásme Gazy.

Joe Biden, kampaň 2024

Biden vtipkoval na Trumpov účet, exprezident mu adresoval štipľavú poznámku

28.04.2024 09:57

Americký prezident Joe Biden na sobotňajšej večeri organizovanej združením spravodajcov v Bielom dome vtipkoval na adresu Donalda Trumpa.

Vzácny desaťdukát, zbierka Václava Brunu

Zbierka mincí českého zubára vyniesla milióny. Kôň doktora Brunu vyhral trikrát Veľkú Pardubickú

28.04.2024 08:30

Draží sa zbierka mincí českého zubára, významného zberateľa aj chovateľa koní Václava Brunu. Už počas prvého dňa vyniesla milióny eur.

dvadve

I keby bo tvojom boku padnú tisíce, teba nezasiahne.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 6
Celková čítanosť: 11654x
Priemerná čítanosť článkov: 1942x

Autor blogu

Kategórie